Jelenlegi hely

Karolina Óvoda, Általános Iskola, Gimnázium, Alapfokú Művészeti Iskola és Kollégium

Cím: 6725 Szeged, Szentháromság u. 70-76.
Telefon: 62/420-248


Intézményvezető: Szegedi Ágnes
Fenntartó: Boldogasszony Iskolanővérek
 
A Szegedimami 2012. őszi "A mi iskolánk" című pályázata keretében 429 szülő osztotta meg gyermeke iskolájával kapcsolatos tapasztalatait.

RÓLUNK MONDTÁK:

Mert nagyon jó az iskola. Mind a pedagógusok, mind a technikai dolgozók, mind pedig az osztályközösség számomra megfelelő. Az is nagyon jó, hogy nem kell magánúton elvinni a gyereket más intézménybe. hogy művészeti téren is fejlődjön a gyermek. Az iskolában lehetőség van még sportolási lehetőségre is, amit szintén nagyon fontosnak tartok.

 

Hozzászólások

Kiváló iskolának tartom, mert nagyon odafigyelnek a gyerekek lelki,-fizikai és művészeti fejlődésére egyaránt.

Nagyon szeretjük az iskolát, közöséget építenek, események ünnepek nagyon különlegesek! Tanárok, dolgozók kedvesek, megbizhatók, technikai háttér kiváló. Iskolán belül szervezet felmérések, külön órák zenei képzések. Iskolán belül sport lehetőség!

Nagyon jó, hogy igazi közösség van az iskolában és az osztályban is. Ez főként az elkötelezett pedagógusoknak és az iskola vezetésének köszönhető. Nagyon családias és közvetlen a légkör. És persze a legfontosabb a szellemiség, ami mindennek az alapja. Nagyon jó az iskolaotthonos rendszer, amibe belefér a művészeti ágak oktatása és különböző sportok végzése is. Legjobb dötésünk volt, hogy ide írattuk gyermekünket.

Mind a négy gyermekem ebbe az intézménybe járt/jár.  Ha lenne még több, akkor sem gondolkodnék más iskolában. Remek pedgóguscsapat, akik szeretik a gyermekeket, és fontosnak tartják velünk, szülőkkel is a kapcsolattartást, a közös nevelést. A légkör, amit az intézmény és dolgozói teremtenek nyugalommal tölt el,amikor reggelente otthagyom a gyerekeket. Családias hangulatban nevelt, kis okos, kellően fegyelmezett, és kreatív gyerekek kerülnek ki az intézményből.

Ez az iskola a legmegfelelőbb választás volt a családunknak. Kezdem a sort a tanítóinkkal, akikben feltétel nélkül bízunk mi szülők és a gyerekünk is. Kiváló a szellemiség, a nevelés, az oktatás, a programok, az iskola felszereltsége, a kapcsolat velünk szülőkkel. Nagyon színes a zeneoktatás, a művészeti képzés és a sportolási lehetőségek köre. Szeretjük az udvar nagyságát és zöld fáit. A suli megközelítése és konyhája is kiváló. Megtisztelő számomra, hogy gyermekem a Karolina Iskola nagy családjába tartozik. 2.A

Nagyon jó iskola. Tanítójaink is, közösséget építtenek. Szeret  a kislányom iskolába járni. 

Nagyon jó iskola. Tanítójaink is, közösséget építtenek. Szeret  a kislányom iskolába járni. 

Az iskola nagyon gyerekközpontú, családias a légkörre, a tanárok mindíg segítőkészek nagy gonddal szeretettel neveli a gyerekeinket, a vallási értékekre is megtanítják a gyerekeket. Nagyon sok jó programot, kirándulást, tábort szerveznek, ami nagyon jó csapatépítő.Az iskola felszerelése is kiváló, az idei évben kapott interaktív tábla az osztály kedvence lett. 2.a

Az esti hálakor Kata lányunk mindig megemlíti, hogy hálás,hogy ide járhat. Jó közösség, emberséges Tanítók. Nevelnek is, nemcsak tanítanak!!! Pozitív ösztönzést alkalmazzák, rendkívül jó közösséget építenek! Eddig lea kalappal!

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

Kézjel és koktél - segélykérés bántalmazás esetén

A legutóbb történt, kiskorút ért bántalmazás esete mellett szülőként sem mehetünk el szó nélkül, fel kell vennünk a kesztyűt és felkészítenünk gyermekeinket az ilyen helyzetekre is.
Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Kémia a konyhában - avagy: Hogyan főzz jobban, okosabban?

Ételt készíteni nem annyira bonyolult, mint embert juttatni a Marsra. De rengeteg olyan tipp és trükk létezik, amitől vagy a végeredmény lesz jobb, vagy az életed könnyebb. Ezekből mutatunk most néhányat.
Ugrás az oldal tetejére