Jelenlegi hely

Szent István Egyházi Általános Iskola, Gimnázium és Kollégium

Cím: 6900 Makó, Szent István tér 14-16.
Telefon: 62/213-052

 
Intézményvezető: Szűcs Lajos Péter
Fenntartó: Boldogasszony Iskolanővérek
 
A Szegedimami 2012. őszi "A mi iskolánk" című pályázata keretében 429 szülő osztotta meg gyermeke iskolájával kapcsolatos tapasztalatait.

RÓLUNK MONDTÁK:

Kis létszámú osztály, gyerekközpontú nevelés, a tanárok nyitottak és a problémákra megoldás keresők
Számunkra nagyon fontos volt, hogy az iskola két tannyelvű. Emellett vallásos nevelést kapnak a gyerekek.A néptánccal fejlesztik a mozgásukat.
Fontos volt ,hogy a tanulás mellett a gyermekünk lelkével is foglalkozzanak.
Szeret tanulni a gyerek. Tanulás mellett van idő a játékra is!
Azért szeretünk ide járni, mert kis osztálylétszámmal, családias hangulatban kitűnő oktatás folyik, nagy hangsúlyt fektetve a nyelvoktatásra!
mert családias ,kedves ,tanárok vannak:) a legjobb osztályfönökünk lett! nagyon jo a tanárok hozzá állása,gyerek centrikusok!
Családias a légkör, a gyerekeket szeretettel, türelemmel nevelik, oktatják a pedagógusok; egyéni képességeik szerint foglalkoznak velük.
Barátságos légkör fogadott bennünket és sok köszönni tudó illedelmes gyermek.Azt láttuk a gyerekeken, hogy szeretnek idejárni, ismerik egymást és tanáraikat is. A kis létszámú osztályok és az angol tagozat is igen meggyőzőnek bizonyult.
Családias légkör. A gyerekem jól érzi itt magát. Megoldott helyben a zene oktatás és a fejlesztés is. a néptáncot mint kultúrát magukba szívják a gyerekek, mint a levegőt.
Kis létszámú osztályok, gyerekközpontú tanárok, illedelmes gyerekek fogadtak bennünket az iskolában.
Kis közösségben bátrabbak a gyerekek, szinte mindenki mindenkit ismer. Bátran fordulhatnak nagyobb társaikhoz problémáikkal.Lehetőségek tárházát találtuk itt.
Gyermekem jól érzi magát az iskolában és szereti a tanítóit.
A gyermek mellett a szülő is otthon érezheti magát ebben az iskolában.Szeretetteljes légkörben,családias kislétszámban,hitben és stresszmentesen,jó pedagógusokkal valósul meg a nevelésük.Kéttannyelvű iskola lévén az angol nyelv elsajátitása is könnyedén ,sok óraszámban megvalósul,tanárokkal,lektorral.Csak ajánlani tudom annak,aki igazán odafigyel gyermeke lelkére is. Anyuka

Hozzászólások

Az információk változhatnak, érdeklődj a megadott elérhetőségeken!
Pontatlanságot találtál? Itt jelezheted nekünk!

Imami: minden egy helyen, amire egy szülőnek szüksége lehet!

Ne maradj le a helyi családi programokról, hírekről, információkról!
Iratkozz fel hírlevelünkre!

Neked ajánljuk!

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

Vashiány a gyereknél – tünetek, okok, megoldások

A vas az egyik legfontosabb ásványi anyag, amely nélkül a szervezetünk nem tud megfelelően működni. Különösen a gyerekek esetében lényeges, hiszen a növekedéshez, a szellemi fejlődéshez és az immunrendszer működéséhez is elengedhetetlen. De honnan tudhatjuk, ha a gyermekünk vashiányos, és mit tehetünk ellene?
Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Ne felejtkezzünk el cserepes növényeink téliesítéséről sem!

Olcsó tippek és fortélyok az egészséges növényekért és a cserepes növények fagymentes átteleltetésért.
Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Ezt árulják el rólunk a takarítási szokásaink a pszichológus szerint

Sokan tapasztalhatjuk, hogy a takarítás nem pusztán házimunka, hanem lelki, pszichés folyamat is: nemcsak a lakóterünket tisztítjuk meg és rendezzük el, hanem vele a gondolatainkat, a lelkünket is. Ez pedig nem véletlen: a lakásunkhoz, a rendhez vagy éppen a rendezetlenséghez való viszonyunk ugyanis jóval többet mond el rólunk, mint gondolnánk. Az LG Fuller Bianka pszichológussal járta körül, miről árulkodnak a szokásaink.
Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Az ADHD-s gyerek agya másként reagál jutalomra, büntetésre

Miért vallanak kudarcot a hagyományos nevelési módszerek az ADHD-s gyerekeknél? Az október a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavar (ADHD) és a diszlexia tudatosításának hónapja. A viselkedési tünetek mögött gyakran specifikus kognitív gyengeségek állnak. Szerencsére ma már egyre kevésbé azonosítjuk az ADHD-t a „rosszasággal”, azonban sok szülő és pedagógus szembesül azzal a kihívással, hogy a hagyományos nevelési eszközök nem működnek. De a szakértő szerint az ADHD-val élő gyermekek motiválására is megtalálhatjuk a hatékony. stratégiát.
Ugrás az oldal tetejére